شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری ایران مرکز نماینده فروش کلیه خطوط هواپیمائی داخلی، بین المللی و همچنین برگزار کننده تورهای خارجی و داخلی می باشد که در سال 1373 تأسیس گردید و با بهره گیری از کادری مجرب تمامی توان خود را در جهت ارتقاء سطح کیفی خدمات خود به کار گرفته است. فعالیتهای توریستی مسیرهای پر رونق و جذاب به مقاصد اروپا و آسیا و خاور دور و همچنین کیفیت بالای خدمات ارائه شده نام نیکی از این شرکت به یادگار گذاشته است.
ایران مرکز اولین آژانس هوائی موفق در جهت تورهای ورودی و خروجی به کشورهای اروپای شرقی همچون بلغارستان، اکراین، رومانی، بلاروس، روسیه، چین و .... بوده است.
شرکت ایران مرکز عضو سازمانهای بین المللی یاتا، آستا و جاتا بوده و در حال حاضر دارای دو شعبه در شهر تهران، یک شعبه در شهر مشهد و همچنین شعباتی در کشورهای بلغارستان، ترکیه، چین، مالزی، روسیه و آسیای میانه می باشد و در صدد افزایش شعبات خود در تهران و سایر شهرستانها و کشورها می باشد.
تمرکز بر روش مشتری مداری و بهبود دائمی کیفیت تورها در ایران مرکز مهمترین اصول منشور اخلاقی ایران مرکز بوده که مختصری از آن را به شرح ذیل بیان می دارد:
• افزایش سطح رضایتمندی مشتریان محترم با هدف تامین نیازهای آنان
• افزایش سطح علمی و فن آوری روز متناسب با استانداردهای روز دنیا
• استفاده از سیستم های متمرکز کامپیوتری جهت ارائه خدمات اینترنتی
• استقرار سیستم رزرواسیون کامپیوتری در راستای ارائه خدمات 24 ساعته
ایران مرکز پس از سالها ارائه خدمات دائماً در صدد جلب رضایت مشتریان و افزایش کیفیت تورهای خود بوده و خوشبختانه در این راستا با تکیه بر تجارب همکاران موفق در این سالها توانسته است به اهداف خود نائل آید.
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود